Intrebari utile

  • Cum pot sa ma inscriu la un curs? +

    Inscrierea la curs se poate face in scris pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.sau prin prezentarea la centrul de instruire. Inscrierea va fi facuta de platitor, deci poate fi facuta fie de catre compania la care lucrati, si in acest sens trebuie sa fim contactati de angajatorul dumneavoastra, fie veti participa ca persoana fizica si atunci inscrierea o veti solicita dumneavoastra. Nu se iau in considerare solicitarile de inscriere prin telefon.

  • Cum pot sa platesc? +

    In cazul in care intentionati sa platiti personal contravaloarea cursului, puteti opta pentru urmatoarele variante:

    a.   plata prin transfer bancar, pentru aceasta este necesar ca la solicitarea de inscriere sa atasati copia cartii de identitate in baza careia veti primi pe e-mail factura proforma;
    b.   plata la sediul nostru in numerar sau cu VISA, MasterCard sau AMEX

    Plata se va face in lei.

  • Ce cursuri imi trebuie pentru Marea Nordului? +

    In functie de zona in care va veti desfasura activitatea sunt suficiente numai cursurile de baza sau pot fi solicitate cursuri suplimentare. Pentru a avea un raspuns complet si corect este necesar sa intrebati angajatorul dumneavoastra si/sau operatorul instalatiei.

  • Unde sunt recunoscute cursurile? +

    Cursurile defasurate in cadrul Scolii de Supravietuire pe Mare sunt recunoscute international sau national in functie de cursul absolvit.

    Cursurile aprobate OPITO sunt recunoscute international. Cursurile aprobate de Autoritatea Aeronautica Civila Romana sunt recunoscute international (cele pentru echipaje) sau national (cele pentru personalul aeroporturilor).

  • Ce fel de certificat medical imi trebuie? +

    In functie de cursul la care participati este necesara o anumita fisa de aptitudini medicale sau un raport medical.

    Pentru cursurile destinate industriei de petrol si gaze exista mai multe variante pe care le acceptam (exemplu viza medicala in carnetul de marinar), dar este indicat sa aveti un certificat medical recunoscut international, certificat pe care il puteti obtine la clinica Regina Maria din Constanta https://www.reginamaria.ro/policlinici-si-imagistica/constanta/descriere

    Pentru cursurile destinate personalui din aviatie este necesar un raport medical conform cu legislatia aplicabila in domeniu, iar pentru personalul serviciilor de salvare si stingere de pe aeroporturi este necesara o fisa de aptitudini conform legislatiei in domeniu.

    In toate cazurile, medicul care semneaza documentul, trebuie sa fie medic de medicina muncii sau sa detina competentele necesare (siguranta circulatiei sau medicina aeronautica). Nu se admit adeverinte medicale semnate de medicul de familie.

  • Trebuie sa prezint un certificat BOSIET valabil pentru participarea la un curs FOET? +

    Participarea la un curs FOET (sau FOER) este conditionata de existenta unui certificat valabil BOSIET sau FOET (respectiv BOER). Nu poate fi acceptat la cursul de reimprospatare o persoana cu certificatul anterior expirat.

  • Pot participa la un curs BOSIET dupa ce am terminat un curs HUET? +

    In cazul in care ati absolvit la noi un curs HUET, in termen de maxim 3 luni puteti reveni si participa la un curs BOSIET in care va va fi echivalat modulul 2 (HUET). Bineinteles ca veti plati numai diferenta.

  • Ce echipament imi trebuie? +

    In functie de cursul la care participati este necesar un minim echipament care sa va protejeze la anumite riscuri minime, legate in general de contactul cu mediul.

    Echipamentul individual de protectie il furnizam noi. Informatii referitoare la echipamentul necesar gasiti in formularul numit Pachet informational.

  • Ce trebuie sa fac daca mi-am pierdut cardul? +

    In cazul in care ati pierdut sau vi s-a furat cardul sau certificatul este necesar sa ne contacteze pe e-mail platitorul. Nu este nimic complicat in a obtine un duplicat, dar solicitarea trebuie sa fie inaintata de platitor.

    In cazul in care nu mai lucrati la compania care a platit pentru dumneavoastra, puteti sa ne contactati direct, dar obligatia noastra este sa intrebam platitorul daca nu a retinut documentul, caz in care nu va vom elibera duplicat deoarece documentul nu este pierdut sau furat.

  • Ce fac in caz de abandon? +

    Politica noastra este sa va sprijinim sa terminati cursul. Exista totusi un procent mic de cursanti care, cu tot efortul nostru, abandoneaza. In acest caz nu se va returna suma aferenta cursului, dar se va returna suma aferenta taxei OPITO.

  • Este inclusa masa in pretul cursului? +

    Nu. Fiecare cursant are un anumit buget alocat si nu putem sa obligam clientii nostri sa plateasca un serviciu pe care nu il doresc. Masa se poate servi contra cost la cantina din incinta. Cafeaua o dam noi.

  • 1

Sea Survival

SCOALA DE SUPRAVIETUIRE PE MARE

Aeroportul International Tuzla, Comuna Tuzla
907295, Judetul Constanta
Telefon: +40 241 694 402; +40 754 070 558
Fax: +40 241 733 450
Email: sea-survival@regional-air.ro

Director General

Adrian Vasilache - adrian.vasilache@regional-air.ro

Director SCOALA DE SUPRAVIETUIRE PE MARE

Titus Cazacu - titus.cazacu@regional-air.ro

Programari

Carmen Balan - carmen.balan@regional-air.ro